Wednesday 5 May 2010

Knitting or amigurumis?

Here are my two latest babies : a little mouse and a tiny rabbit. Click on the links to see the patterns. I'm really enjoying knitting little animals, they look softer than amigurumis in crochet. So I keep making them.

I learned to make bobbles for the mouse limbs, it was quite difficult to get !

--------------------------

Voici mes deux derniers bébés : une petite souris et un minuscule lapin. cliquez pour voir les modèles. J'aime de plus en plus faire ces petits personnages, ils rendent mieux que les amigurumis au crochet.

J'ai du apprendre à faire des bobbles pour les pattes de la souris, et c'était loin d'être simple !!!

3 comments :

Corina said...

I love that mouse! Thank you for sharing the pattern.

Annette said...

What a cuties

Nathdmc said...

Eh bin dit donc ! Belle production ! Finalement le tricot c'est top aussi, hein ? Moi je suis toujours sur le sac HK du forum, tu as fini le tien ?
Poutoux,