Tuesday 26 January 2010

Rosie the adorable bunny

I seem to prepare for Easter already with my bunnies and chicks, but it will come sooner than we think ! I like to create individual amigurumis, they are fast to make, and so cute !

So here is Rosie, with her pink ribbons and collar. I used stranded cotton for the details, so her features are a bit finer than the first bunny.

I don't show my progress on the winter fairy yet, because it's just weird blobs of blue and purple and it doesn't mean anything ;)

---------------------------------

J'ai l'air de préparer Paques déjà, avec mes lapins et poussins, mais c'est que je prends mon temps, et il arrivera de toute façon plus vite qu'on ne pense. J'aime créer mes amigurumis, ils sont uniques et si rapides à faire !

Je ne montre pas encore la winter fairy, pour l'instant ce n'est que deux bouts bleu et mauve qui ne ressemblent à rien.... ;)

4 comments :

Annette said...

Aaaah what a lovely bunny...

Unknown said...

Aww how adorable!

Chiloe said...

Elle est trop mimi !!!

Nathdmc said...

Elle est adorable !!!! et puis pour ceux et celles qui te diraient que tu t'y prends drolement à l'avance, bin laisses les causer..... l'essentiel est que tu prennes plaisir à faire tes réalisations......
Poutoux et Bonne continuation,