Saturday 2 August 2008

Nominated.. twice ! 2x....



No tatting/stitching yesterday, so no picture... We went to London yesterday, walking for about 10 hours... We got so late we saw Soho/Covent Garden on Friday evening, cool !!!

When I got home, I was awarded with 2 "Brillante weblog" nominations, from Lutine and Jade. what a surprise ! Thank you so much !!!

So now it's my turn to nomitate, and follow the rules:
- Put the logo on your blog;
- Add a link to the person who awarded you
- Nominate at least 7 other blogs;
- Add links to those blogs on yours;
- Leave a message for your nominees on their blogs.

So the nominations are:

- Annie Bebop's Coloring book
- Pink Canary
- Tara Sweet Tara
- Tatting and nothing much else !
- Jon's thread escapade
- A crafter's chronology
- The Floss Box

-----------------------------------------

Hier, j'ai pas fait de frivolite ou brode, car nous sommes alles a Londres, ou nous avons marche pendant pres de 10 heures ! On a traine assez tard, et c'etait fun de se retrouver a Soho/Covent Garden le vendredi soir !!!

A mon retour, j'ai eu l'heureuse surprise d'avoir ete nominee 2 fois pour un "Brillante weblog" award, par Lutine et Jade. merci beaucoup a toutes les deux !!!!

Donc c'est a mon tour de nominer en suivant les regles suivantes:
- Mettre le logo sur mon blog
- Ajouter un lien vers les personnes qui m'ont nominee
- Nominer au moins 7 autres blogs
- Ajouter les liens de ces blogs
- Laisser un message sur ces blogs

Et les nominations sont:

- Annie Bebop's Coloring book
- Pink Canary
- Tara Sweet Tara

- Tatting and nothing much else !
- Jon's thread escapade
- A crafter's chronology
- The Floss Box

6 comments :

Anonymous said...

tu es adorablemerci mille fois! bisoussssssssssssss********** à très vite! à la rentrée!

Jane Eborall said...

Thanks for the award. Not sure when I'll get round to putting it on my blog, though!!! Got a busy day tomorrow. Much appreciated, though.
X Jane

Ginny said...

Thank you for the award! It's very sweet of you.

Annie said...

I'm honored that you chose me for one of the awards. Thank you so much!

Anonymous said...

je cours voir tes liens !

Tat-a-Renda said...

Oooo... Thank you Angelsan, appreciate this very much.