Thursday 21 February 2008

Hello?

So... I'm live and kicking but no update because:
1. I'm stitching a secret gift I can't show you without the recipient knowing
2. I'm working on a design I don't want to reveal before I stitched it, chose colours, etc...
3. Curly doesn't progress because of 1. and a little bit of 2.

------------------------------

Bon, je suis vivante, mais j'ai rien a monterr car:
1. Je brode un cadeau secret, et si j'en parle ici, le receveur sera au courant
2. Je travaille sur un design mais il me faut encore bosser un peu dessus, choisir les couleurs, le broder, etc...
3. Curly n'avance pas a cause du temps passe sur 1. et 2.

4 comments :

Leeland said...

LOL!!!
That's an excellent news! I mean, the fact that you're stitching new things and all...
Hugs!
Lili

Anonymous said...

Cchouette! vivement que tu nous montre tout ça!
bises

Unknown said...

Uh huh, a likely story. Off to check which hot new PSP game was just released ;-)

Anonymous said...

Moi aussi j'ai hâte d voir ^^
Mon curly est également en stand by car j'ai un chuttt et 2 échanges à terminer !!!!
Bisous